Monday, February 16, 2009

Mesyuarat Pemilihan Jawatankuasa 2009-2011


C-lat Motorsport Intro


C-Lat Motorsport adalah sebuah kelab berkereta yang ditubuhkan bagi menjalankan beberapa aktiviti kemasyarakatan yang bertujuan untuk membantu sesama insan dan mengeratkan silaturahim dikalangan ahli khususnya dan semua masyarakat amnya.Penubuhan kelab ini bukan bertujuan untuk menggalakkan ahlinya berlumba tetapi lebih kepada kerja-kerja amal yang dapat membantu sesama insan.Kelab ini ditubuhkan pada bulan Mei 2008 dan sehingga kini telah menrik lebih kurang 60 orang ahli dimana kebanyakan mereka adalah golongan Pemuda Umno diseluruh pelosok daerah Kulai.Matlamat asal penubuhan ini telah mula menampakkan hasil,bila sebahagian ahlinya menyertai bantuan yang dihulurkan kepada golongan susah di perkampungan yang terletak di mukim Bukit Permai.Kami juga meneruskan aktiviti tersebut dibulan Ramadhan yang lalu.Rata-rata bantuan yang kami hulurkan adalah golongan susah.Kami mengalu-alukan sekiranya terdapat mereka yang diluar sana ingin menyertai kumpulan ini dalam membantu mereka yang susah.


Mesyuarat Pemilihan Jawatankuasa 2009-2011

Pada hari Ahad,15 Hb Februari 2009 yang lalu,telah berlangsung mesyuarat agong kelab yang pertama di Dewanraya Kg Sri Gunung Pulai.Mesyuarat diadakan untuk memilih pucuk pimpinan yang baru bagi menggerakkan aktiviti kelab dalam jangkamasa 2 tahun mendatang.Inilah pembaharuan yang diinginkan.Inilah pemimpin yang bakal menjadikan dan merealisasikan hasrat awal penubuhan kelab.Semoga mereka yang dipilih dapat menjalankan tanggungjawab yang diamanahkan dengan sebaik mungkin.


Ahli Jawatankuasa Kelab Berkereta C-Lat Motorsport Johor - 2009 ~ 2011

Penaung:
Mohd Jafni Bin Hj. Md Shukor

Penasihat Kelab:
Mohd Fadil Bin Misnan

Penasihat Kewangan:
Norhisham Bin Manaf

Penasihat Ekonomi:
Shaharuddin Bin Md Taib

Penasihat Undang-Undang:
Sukor Bin Salleh

Pengerusi:
Mohd Nazri Bin Sariti

Timbalan Pengerusi:
Khairul Amir Bin Mohd Esa

Setiausaha:
Minzah Bin Amran

Penolong Setiausaha:
Zainuldin Bin Atan

Bendahari:
Mohd Esa Bin Abd Malik

Ahli Jawatankuasa:

Ustaz Ghani
Mukhtar Bin Rejab
Junaidi Bin Sudin
Zaini Bin Asri
Anuar Bin Rahman
Mazwan Bin Mahruf
Muszakar Bin Nordin

2 comments:

  1. Semoga AJK yang ada dikelab C-Lat ini dapat memantapkan lagi Kelab tersebut... Hidup C-LAT Motorsport..... Caya La Kulaijaya.....

    ReplyDelete
  2. tahniah lah kelab c-lat dapat melahirkan AJK dengan muka baru dan lama
    semoga C-lat dapat memantapkan lagi kelab ini agar lebih baik dari segi memertabatkan kelab dan akan dikenali diseluruh malaysia am nyer..

    bangalah jadi rakyat malaysia dapat kelab mcm ne..

    ReplyDelete